De jeugdige staat centraal in de hulpverlening. De mening van de jeugdige en diens ouders/verzorgers is voor Saam van groot belang. Soms is iemand niet zo tevreden. Saam wil altijd open staan voor de mening van de ander en onderzoeken hoe het komt dat iemand ontevreden is. Daarom spant Saam zich al tijdens de hulpverlening in om verschillen in visie op wat goede hulpverlening is te bespreken. Saam streeft naar een hoge kwaliteit van zorg. Het kan echter voorkomen dat u een minder prettige ervaring hebt gehad tijdens de begeleiding of wellicht verbeterpunten heeft gezien. Saam waardeert het als u dit kenbaar maakt. Samen kan er dan gezocht worden naar een verbetering of oplossing. Blijft de onvrede, ook na gesprek, bestaan, dan kunt u een klacht indienen.
Met uw onvrede of klachten kunt u het onderstaande doen:
Als
Familie Mediator is Floortje lid van de
Nederlandse Mediators Vereniging. Ook staat Floortje als ADR practitioner, ADR negotiator en ADR conflictcoach ingeschreven in het internationaal
ADR register. ADR practitioners voldoen aan de vereisten voor permanente opleiding, hebben gedragsregels en procedurevereisten. Meer informatie over ADR, de gedragsregels en procedure vereisten via de website:
https://adr-register.com.
Saam streeft naar een hoge kwaliteit van zorg en de klant staat daarbij centraal. Het kan echter voorkomen dat u een minder prettige ervaring hebt gehad tijdens de begeleiding of wellicht verbeterpunten heeft gezien. Soms is iemand niet zo tevreden. Saam wil altijd open staan voor de mening van de ander en onderzoeken hoe het komt dat iemand ontevreden is. Daarom spant Saam zich al tijdens de begeleiding in om eventuele ongenoegen of eventuele verschillen van inzicht te bespreken. Saam waardeert het als u dit kenbaar maakt. Samen kan er dan gezocht worden naar een verbetering of oplossing. Blijft de onvrede, ook na gesprek, bestaan, dan kunt u een klacht indienen. Met uw onvrede of klachten kunt u het onderstaande doen: